پرسپولیس بیش از هر تیمی از سقف عبور کرده است


آفتاب نیوز :

محمد نوری در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: طراحی خنده دار بازی ها را مشکوک می دانم. در همه کشورها بازی ها منظم و بدون مشکل برگزار می شود اما در فوتبال ما بیش از یک ماه است که تعطیل است و با این شرایط فوتبالیست ها کتک می خورند.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان به دلیل مشکلات مالی گفت: حق با آنهاست. زمان زیادی نگرفتند. آنها باید امیدوار به ادامه کارشان باشند اما مشکلاتی که در چند ماه اخیر به وجود آمده تیم را نگران کرده است. الان خدا را شکر باشگاه با اسپانسر جدیدی قرارداد بسته است و امیدوارم مطالبات بازیکنان هر چه زودتر پرداخت شود تا این مسائل برطرف شود. در چند ماه گذشته شرایط خوبی در تیم وجود نداشت. استرس و عوارض جانبی هم برای باشگاه و هم برای تیم خوب نیست. امیدوارم باشگاه هر چه زودتر به خواسته های سرمربی جامه عمل بپوشاند. او به غیر از جذب بازیکن و پرداخت پول چیزی نخواست و باشگاه باید کاری کند.

پیشکسوت استقلالی ها در رابطه با موضوع جذب بازیکنان خارجی و کادر فنی معتقد است چرا 2 ماه پیش این اتفاق نیفتاد تا زمان بهتری برای آماده سازی تیم از دست رفت، نکونام می خواهد بازیکن فنی شود. خدا را شکر این تیم در مسابقاتی که انجام داد نتایج خوبی کسب کرد و در دیدار مقابل سپاهان پرمهرا که به دلیل داوری مردود اعلام شد، کار خوبی انجام داد. با توجه به این موضوع باید خواسته کادرفنی برآورده شود اما برای بازیکن خارجی اینطور نبود و زمان را از دست دادیم.

وی افزود: اکنون قرارداد بلانکو بسته شده است اما او نیاز به زمان دارد تا با تیم هماهنگ شود. این اتفاق به مرور زمان به ضرر تیم «استگل» خواهد بود. بهتر بود 2 ماه پیش بازیکنان خارجی هم می آمدند. سرمربی تیم بازیکن دیگری را درخواست کرده است و باشگاه باید هر چه زودتر زمینه را فراهم کند تا بتوانیم در لیگ قوی تر از میدان خارج شویم. تیمی که من دیدم اگر باشگاه کمک کند می تواند برای قهرمانی بجنگد و پتانسیل دارد اما دود این اختلافات فقط به چشم هواداران «استقلال» می رسد. امیدواریم در آینده خبرهای خوبی از اسپانسر بشنویم. همه باید به دنبال این تیم باشند که مدت ها در حاشیه بوده است.

بازیکن پیشکسوت استقلال در رابطه با اظهارات علیرضا خانی از اعضای هیات مدیره باشگاه مبنی بر انتظار قهرمانی و کادر فنی معتقدند اتفاقی که افتاده است که انتظارات از پنجم جایگاه در ابتدای فصل اکنون به انتظار قهرمانی تبدیل شده است: “استقلال” همیشه “استقلال” بود و هوادارانش حتی در ضعیف ترین حالت انتظار بهترین نتایج را داشتند. وقتی بازی می کردیم اینطور بود. انتظار مردم از این تیم این است که همیشه در بالای جدول و در مسابقه قهرمانی باشد اما برای قهرمانی باید آماده باشد. اگر می خواهیم نکونام قهرمان شود باید به او ابزار و وسایل بدهیم. تیپش تا الان خوب کار کرده و باید در آینده شرایط بهتری فراهم شود.

وی افزود: بحث فنی مربوط به کادر فنی است و در این مورد این نکونام است که باید مقابل هواداران پاسخگو باشد. مسائل مالی، جذب بازیکن و حمایت از تیم نیز به مدیریت باشگاه مربوط می شود. این اختلافات باید هر چه زودتر حل شود. انشاالله همه دست به دست هم بدهند تا تیم موفق شود. این فرصت را در جواد می بینیم تا تیم را در رده های بالا و در رقابت قهرمانی حفظ کنیم.

نوری در خصوص اظهارات علیریزو بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی و تایید حمایت مالی خارج از باشگاه پرسپولیس که به عنوان یک هوادار پولدار شناخته می شود، گفت: اول اینکه آمدن بیرانوند به استقلال یک برنامه از قبل برنامه ریزی شده بود تا این تیم را به حاشیه براند. قرعه کشی . تمام قراردادهای فوتبال باید در چارچوب بودجه باشگاه ها بسته شود. این برای من غیر قابل قبول است. همانطور که به نظر می رسد و بر اساس آنچه گفته شد; پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری از سقف عبور کرده است اما متاسفانه افرادی هستند که سال ها از این تیم حمایت کردند.

وی افزود: کیومارت هاشمی که در حال حاضر سرپرست وزارت ورزش است باید با قدرت ظاهر شود. وزرای قبلی از پرسپولیس حمایت کردند و حالا هاشمی باید عدالتش را ثابت کند. باید نشان داد که هیچ تیمی با بقیه فرقی ندارد. این حادثه باید رصد و بررسی شود. کسر امتیاز کافی نیست و باید مجازات دیگری نیز وجود داشته باشد.

یک پیشکسوت استهلال تصریح کرد: پرسپولیس در همه زمینه ها مشکل و حاشیه داشته است اما تبعیض و حمایت وجود دارد. الله هاشمی این اختلافات را برطرف کند. فدراسیون فوتبال ما را زیر سوال برد. شرایط چمن ورزشگاه ملی هم مثل وضعیت مدیریت فوتبالدوستان و … همه چیز دست به دست هم داد تا فوتبال ما فقط یک حاشیه باشد. خود بیرانوند اعتراف کرد و میلیون ها نفر آن را دیدند. این سند برای این فدراسیون و سازمان لیگ است و باید ببینیم چه واکنشی نشان می دهند. اگر اتفاقی نیفتاد، همه تیم ها لیگ را تحریم کنند. تافته تخت جمشید جدا بافته می شود؟ در بازی با نصر اگر VAR نبود، پرسپولیس برنده بازی بود! آنها سال هاست که در موقعیت های مشکوک گل می زنند یا اشتباه می کنند. الان که این سیستم به فوتبال ما می آید دلم برای این تیم می سوزد. خدا حفظشون کنه!

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما